Ja, Lieuwktje, altijd weer zo zonde van zo'n beginnend leventje. Goed idee om te vragen om stickers op de ramen (hoop dat ze er voor open staat!).
Het probleem doet zich vaak voor met vogels die geen bewoners zijn van bebouwd gebied, maar of uit koers raken (bijvoorbeeld vaak Snippen) of inderdaad in bosrijke omgeving met wat (vakantie)bebouwing leven.
Groet, Minke.
lieuwktje
Bedankt Ingrid en Minke.
we zijn altijd beetje verdrietig ervan. Zonde.
Ga de bewoonster van het vakantie huisje vragen of ze een nep vogel op het raam plakt.
Groet Lieuwktje
Ingrid4nature
Ik sluit me helemaal bij Minke aan, gezien de forse blauwachtige snavel en de witte vleugelstreep moet het wel een juveniele appelvink / Coccothraustes zijn. Leeft hoog in bomen.
Echt jammer dat hij dood is.
Gr. Ingrid
rijswijk
Lijkt me een jonge (=juveniele) Appelvink. Wat sneu..........
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (4)
Ja, Lieuwktje, altijd weer zo zonde van zo'n beginnend leventje. Goed idee om te vragen om stickers op de ramen (hoop dat ze er voor open staat!).
Het probleem doet zich vaak voor met vogels die geen bewoners zijn van bebouwd gebied, maar of uit koers raken (bijvoorbeeld vaak Snippen) of inderdaad in bosrijke omgeving met wat (vakantie)bebouwing leven.
Groet, Minke.
Bedankt Ingrid en Minke.
we zijn altijd beetje verdrietig ervan. Zonde.
Ga de bewoonster van het vakantie huisje vragen of ze een nep vogel op het raam plakt.
Groet Lieuwktje
Echt jammer dat hij dood is.
Gr. Ingrid
Lijkt me een jonge (=juveniele) Appelvink. Wat sneu..........
Groet, Minke.