Spotvogel lijkt me niet zo gek (zonder geluid te hebben gehoord).
w.lemmens
Op grootte verkijkt men zich wel eens.
IIn mijn ogen toch gewoon een fitis.
HHet zal een jonge vogel zijn; die zijn wat geler dan hun ouders.
Bovendien is de handpenprojectie ( lengte van de vleugel ) lang en heeft de vogel
een ongeschonden verenkleed.
Groeten, Wil
arnoudgobas
ik weet het niet, ik dacht eerst aan een fluiter. Maar deze is ook veel te geel voor een fitis of tjiftjaf. ik zou het echt niet weten. Was ook iets groter dan een fitis voor mijn gevoel. De spotvogel ken ik eigenlijk niet, nooit gezien.
jeanette
Andere opties als Spotvogel en Tuinfluiter vallen - volgens mij- om verschillende redenen af...Waar dacht je dan zelf aan, Arnoud?
Hopelijk reageert iemand anders nog op je vraag, maar ik kan er zo niets anders van bakken.
arnoudgobas
lijkt mij veel te geel voor een fitis.... ik dacht er ook wel aan, maar wat ........
jeanette
Zou goed een Fitis -Phylloscopus trochilus kunnen zijn......dacht ik, Arnoud.
arnoudgobas
Het is natuurlijk NOORD-Holland. Pardon. Groeten, Arnoud.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (7)
Spotvogel lijkt me niet zo gek (zonder geluid te hebben gehoord).
Op grootte verkijkt men zich wel eens.
IIn mijn ogen toch gewoon een fitis.
HHet zal een jonge vogel zijn; die zijn wat geler dan hun ouders.
Bovendien is de handpenprojectie ( lengte van de vleugel ) lang en heeft de vogel
een ongeschonden verenkleed.
Groeten, Wil
ik weet het niet, ik dacht eerst aan een fluiter. Maar deze is ook veel te geel voor een fitis of tjiftjaf. ik zou het echt niet weten. Was ook iets groter dan een fitis voor mijn gevoel. De spotvogel ken ik eigenlijk niet, nooit gezien.
Andere opties als Spotvogel en Tuinfluiter vallen - volgens mij- om verschillende redenen af...Waar dacht je dan zelf aan, Arnoud?
Hopelijk reageert iemand anders nog op je vraag, maar ik kan er zo niets anders van bakken.
lijkt mij veel te geel voor een fitis.... ik dacht er ook wel aan, maar wat ........
Zou goed een Fitis -Phylloscopus trochilus kunnen zijn......dacht ik, Arnoud.
Het is natuurlijk NOORD-Holland. Pardon. Groeten, Arnoud.