Welke vogel is dit? anne_ponsen_fotografie Geplaatst op 01-12-2025 om 16:38 Deel op Facebook Deel op Twitter Wie weet het? Ik denk zelf een lijster. Google lens zegt zanglijster en Merlinbird en Obsidentify zeggen allebei merel... Lingezegen Waterrijk Oost, Arnhem 29 november 2025
magdaleentje Geplaatst op 03-12-2025 om 15:52 Denk dat je gelijk hebt Jeanette! Het merelvrouwtje dat hier bij ons zit is wel veel minder gespikkeld.
magdaleentje Geplaatst op 03-12-2025 om 15:52 Denk dat je gelijk hebt Jeanette! Het merelvrouwtje dat hier bij ons zit is wel veel minder gespikkeld.
jeanette Geplaatst op 01-12-2025 om 22:19 Kijk maar even naar de foto's van de Zanglijster, hier van de Grote lijster....en hier van de Merel. En die is het dus.
magdaleentje Geplaatst op 01-12-2025 om 19:47 Ik denk ook een lijster. Beetje te gespikkeld voor een vrouwtjesmerel.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (5)
Denk dat je gelijk hebt Jeanette! Het merelvrouwtje dat hier bij ons zit is wel veel minder gespikkeld.
Denk dat je gelijk hebt Jeanette! Het merelvrouwtje dat hier bij ons zit is wel veel minder gespikkeld.
Kijk maar even naar de foto's van de Zanglijster, hier van de Grote lijster....
en hier van de Merel. En die is het dus.
Ik denk ook een lijster. Beetje te gespikkeld voor een vrouwtjesmerel.
Volgens mij is het een vrouw Merel - Turdus merula.