Wespenplaag
Weet iemand wat te doen met een spar waarin talloze wespen rondvliegen ? Ook enkele koninginnen.
Graag een zinvol advies. Ik word met deze vraag door allerlei instanties van het kastje naar de muur gestuurd. Er is iemand van de gemeente geweest die het ook geconstateerd heeft.
Graag een zinvol advies. Ik word met deze vraag door allerlei instanties van het kastje naar de muur gestuurd. Er is iemand van de gemeente geweest die het ook geconstateerd heeft.

Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (2)
Het is door de hele boom en ja, vlak naast mijn terrasje. Maar als de zon schijnt zit ik daar toch wel. Ik was van plan om nu maar af te wachten, kan er toch niets aan doen en hopenlijk verdwijnen ze even plotseling als ze gekomen zijn. Het is wel iets bijzonders, want 3l Maart (die hele warme dag) waren het allemaal koninginnen. Niemand gelooft het maar mijn buurvrouw heeft het ook geconstateerd en we hadden allebei 3 en 4 koninginnen binnen. De experts zeggen dat het niet kan !
Bedankt voor je reactie.
Zelf heb ik erg de neiging om de natuur zijn gang te laten gaan... afwachten hoe het zich ontwikkelt. Je schrijft niet of het hoog of laag in de boom zit, of je er vaak in de buurt moet zijn, of je een allergie hebt voor wespensteken. Al dit soort info telt mee, dus kan ik er verder ook niets over melden.