Welke vogel is dit?
Dag forum, deze,voor mij onbekende vogel,gefotografeerd in Natuurgebied Fayersheide in Twente op 10 mei 2022.De vogel is iets groter dan een merel .Een betere foto heb ik niet,want de vogel was alweer gevlogen.Groet van Anna.
Dag forum, deze,voor mij onbekende vogel,gefotografeerd in Natuurgebied Fayersheide in Twente op 10 mei 2022.De vogel is iets groter dan een merel .Een betere foto heb ik niet,want de vogel was alweer gevlogen.Groet van Anna.
Hallo,Weet iemand hoe ik het best een website kan benaderen die een foto, incl. info van mij heeft gepikt en op hun website zonder vermelding bijna letterlijk heeft overgenomen??DE WEBSITEDE FOTOAchteraf spijtig wel (misschien ...) dat ik geen rechten op de foto heb vastgelegd en ook geen 'naamstikk...
Een zwarte kever met 6 poten en plm. 3 cm lang. Welke kever kan dit zijn? Bij voorbaat dank voor een reactie.
welk vogeltje is dit, ik twijfel tussen de fitis en de tjiftjaf
Hoi Allen.2 jaar geleden al 1x gezien en daarna de foto kwijtgeraakt. Nu echter zag ik er weer ergens eentje in de gras berm staan. Hoe heet deze schoonheid?Groetejes.
Dit is een duidelijker foto Jeanette.
Ik twijfel of dit een Wegdistelspitsmuis of een Frambozensnuittor is.
Piepklein spinnetje met een rupsje om zijn nek.Wat gebeurt hier?[redactie: we hebben de foto er bijgeplaatst]
Ik heb deze rupsjes sinds een paar dagen op mijn schutting zitten. Ik woon vlak bij eikenbomen dus ik wil de eikenprocessierups uitsluiten.