Is dit een vervelling?
Waargenomen op 26 mei jl in Dordrecht. Is dit misschien een vervelling waaruit een nimf van een eendagsvlieg is uitgekomen?
Waargenomen op 26 mei jl in Dordrecht. Is dit misschien een vervelling waaruit een nimf van een eendagsvlieg is uitgekomen?
en de laatste. Ook rond plas Azewijn
ook plas Azewijn.Rietzanger? Karekiet?Blijf het moeilijk vinden!
Vandaag rond een plas bij Azewijn (gld)
weet iemand welk insect dit is? ik denk een snuitkever maar weet niet welke, deze is gemaakt op 26-5-2020 in het buitengebied van Weert
Vanmorgen in een droog grasgebied op zandgrond met veel lage struiken trof ik verschillende van deze libellen aan, kan ze niet op naam brengen.Wie helpt me verder ?groet, Piet
Als ik (na het uitpluizen van het internet) de foto's mag geloven, is dit een vrouwelijke Kneu. Maar zeker weten doe ik het niet. Het is ook met tegenlicht genomen, dus de foto is niet erg duidelijk. Het was in het Waalbos in Rijsoord.
Ook deze vogel kan ik niet vinden. Wie kan mij helpen?Foto genomen in het Waalbos in Rijsoord. Veel bomen en struiken en slootjes. Bedankt, Jolanda
Hallo, Ik heb de laatste dagen wat foto's gemaakt van vogels, waarvan ik niet met zekerheid kan zeggen welke soort het is. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt!