Vogel
Nog een meeuw wat ik niet precies weet wat vooreen het is
Geert
Nog een meeuw wat ik niet precies weet wat vooreen het is
Geert
Meeuw maar weet niet wat voor soort kunnen jullie mij helpen
Geert.
Afgelopen woensdag kwam ik deze pieper tegen bij Linden kraaienbergse-plassen, maar welke?
Is deze vogel die gemeld is als Oosterse tortel op waarneming.nl misschien toch een zomertortel? Ik heb hem op 3 februari gefotografeerd in Sneek vlakbij mijn huis.
als ik probeer in te loggen, krijg ik de foutmelding "oeps, er ging iets mis"het is verder onmogelijk voor mij om bijdragen te leveren aan het forum van VV
Deze uil gezien in de bergen in het binnenland van Corsica, op 28-05-2019.Vindplaats: 42.450255, 8.870389; h=776 m.Lichaamslengte ca 3 cm.Ik kan hem nergens terugvinden, ook niet op leps.it
Hoe kan mijn vrouw een account aanmaken de accounts zijn allemaal al bekend en ze wil graag ook mee doen.
Zijn dit eitjes, maar van wie dan? Op vogelkers31 jan Laren NH Westerheide.
In een oud bos, in de Zuid-Oosthoek van Friesland, met eiken en beuken vond ik deze knol. De knol heeft een heel lange wortel en een bos haarwortels. De lengte van de knol is plm. 5 cm. Waarschijnlijk is de knol door dassen naar boven gewroet aangezien er een bewoonde dassenburcht in de directe omge...