mus
krijgen mussen zonnepitten open?ik moet steeds de silo bijvullen en ze vliegen af en aan ook veel op de grond trouwens maar ik vraag me af of ze zonnepitten eten.
krijgen mussen zonnepitten open?ik moet steeds de silo bijvullen en ze vliegen af en aan ook veel op de grond trouwens maar ik vraag me af of ze zonnepitten eten.
Beste redactie, kunnen jullie me vertellen van welke vlinder dit de rups is? Gefotografeerd in Italië op 8 juni '19
deze heb ik nu al een aantal keren in de tuin gezien.
Tijdens een wandeling op het Dwingelderveld (Drenthe) een groepje van drie scharrelende kwikstaarten gezien met hun typische staartbeweging en vlucht. Maar zijn dit gele kwikstaarten? Waarom zijn ze zo vaal? Zijn het vrouwtjes of jonkies? We komen er niet uit.Alvast bedankt! Groetjes...
In het Schaffelaarse Bos in Barneveld zag ik gisteren op de tak van een braamstruik deze strekspin. Maar.... er zijn zo veel soorten. Kan iemand mij helpen?
Wat kan ik doen?Moeder specht met twee jongen, eentje kan vliegen, de andere niet maar die kan wel klimmen. De laatste zwerft door onze tuin, heeft het al twee nachten overleefd, zo te zien is er iets mis met zijn linkervleugel, hij wordt nog wel door de moeder gevoerd.Een paar vragen: De moederspe...
Gezien in een natuurgebied in wat drassige grond bloem lijkt op een hyacint lange stengel Wat bruin groen gekleurd blad
In het park in Wouw zag ik deze mooie bruine kever (4 cm groot). Ik kwam uit bij een bladsprietkever. Maar welke? Bij voorbaat dank. Gr. Jan
Al een paar dagen zie ik deze vreemde bezoeker in onze tuin in Dordrecht.Gezocht bij o.a. Vlinderstrikje, Platbek, D. Fopwesp, maar niet gevonden. Wat zou dit kunnen zijn?