houtje ?
wie weet wat dit is?ik zie het op verschillende plaatsen bv op blad of steen
wie weet wat dit is?ik zie het op verschillende plaatsen bv op blad of steen
Wie bepaalt of een foto bij de categorie de mooiste wordt geplaatst. Wat zijn de criteria en waar moet zo'n foto dan aan voldoen?
Sommige soorten zijn best wel moeilijk te vinden.Laatste tijd heb ik er wel moeite mee.Ook in de Wieden gefotografeerd.Ik heb er nog een paar.....
Is dit ook weer een jonge sprinkhaan?Heb ik een regiment boeken en kan het niet vinden.Geschoten in de Wieden
Weet iemand welke vogel dit is? Hij/zij vloog gisteravond rond 21h tegen een raam in het buitengebied van de noordoostpolder 6km van het ijsselmeer. Hij/zij had een groene gloed over de donkere veren.
Welke beestjes zijn dit, en zijn ze uit deze eitjes gekropen of hebben ze de inhoud zojuist opgepeuzeld? Ik trof ze eind mei aan, onderop het blad van de kiwi.
Vandaag 22/6/19 gezien in een bosrijke omgeving (geen bos) in Tilburg.Hij/zij was weer erg ver weg om te fotograferen dus ik hoop dat iemand toch kan zien welke vogel het is
Hol ondekt in klein bosperceel nabij een poel, hol is ovaal en groter dan van konijn.
Deze slak zat in de buurt van water vlakbij de IJssel bij Windesheim. Ik heb al even gezocht maar kom niet verder..Hij was ongeveer 1,5 a 2 cm groot. Wie kan me vertellen om welke soort het gaat?