rups ?
welke rups is dit? Gevonden in me tuin op 18 febrEr zijn vaste geraniums, hosta, grassen vrouwenmantel en erodium in me tuin
welke rups is dit? Gevonden in me tuin op 18 febrEr zijn vaste geraniums, hosta, grassen vrouwenmantel en erodium in me tuin
Welke Tor is dit? In Zwolle op een oude vuilnisbelt Westerveld gefotografeerd
Dag Allen,
Sinds 2 weken hebben wij redelijk wat insekten in huis. We wonen er nog niet. Als we ze doden zit het de dag erna terug vol. Zo een 10 per raam en ze zitten op plafond en in de hoek tussen plafond en muur. Vooral geconcentreerd rond ramen.
Foto kan hier gevo...
Hoorde net deze vogel heel mooi zingen. Dacht aan een zanglijster, maar als ik de zang vergelijk op het internet lijkt het toch anders. Ook heb een stukje vlucht kunnen filmen..
Vandaag gefotografeerd dichtbij het raam van mijn slaapkamer. Kan het een wants zijn?
Geen vraag, alleen maar even dit moois meedelen.Al voor de 3e keer in bloei gekomen, maar nog niet met zoveel prachtige bloemen.
Vanaf Valentijnsdag wordt ik in de vroege ochtend verwelkomd met een vogelgezang. Nu weet ik niet welk vogeltje dit is. Geluid opgenomen en een foto kunnen maken van het zangvogel. Wie kan me helpen over welk vogel ik hoor. Kleur vogel is bruinachtig
Vanmorgen hoorde en zag ik dit vogeltje, wisselende zang en geluid, heel duidelijk. foto met smartphone maar toch. Wie herkent dit?
Wij twijfelen tussen een vuurgoudhaantje of een gewoon goud haantje?