Welke paddenstoel is dit?
Ik heb deze paddenstoel gefotografeerd op 10 oktober op de Brunssumerheidemaar kom er niet uit welke het nu is.
Ik heb deze paddenstoel gefotografeerd op 10 oktober op de Brunssumerheidemaar kom er niet uit welke het nu is.
Deze zwammen vond ik op een berg houtsnippers in Deventer op 12 sept. , ze verdwenen en kwamen na een regenbui nog een keer terug. Weet iemand de naam misschien? Groet! Anke
GGoedemorgen, KKunt u mij vertellen welke eend ik heb gezien.? Ik denk zelf aan een Wintertaling.GGroeten, Willem de BoerWillem de Boer
Waar upload ik een filmpje voor het programma
Deze spin zat op een van de parasols, we denken dat het een wolfspin is,maar is dat ook zo?
Tijdens de TV-uitzending (sept. 2018) over de Kampina werd gesteld dat het goed (verdubbeling aantal gevonden planten) gaat met de Klokjesgentiaan op de Kampina ondanks de droogte. In de literatuur over de Klokjesgentiaan staat o.a. vermeld dat:Door verdroging, maar ook bij sterke vernatting (gepaar...
Deze vogel zat bij mijn dochter op de schuurdeur, wij dachten misschien een jonge Fazant?
Deze vogel zat bij ons in de tuin, heeft iemand enig idee om wat voor vogel het gaat? Een jonge fazant?
Welke paddestoel is dit