Schimmelspanner?
Graag bevestiging van wat ik ervan kan maken. Gefotografeerd op 09-09-'18.Zat tegen restaurantruit Suyderoog Lauwersmeergebied.met dank en groet,Arend
Graag bevestiging van wat ik ervan kan maken. Gefotografeerd op 09-09-'18.Zat tegen restaurantruit Suyderoog Lauwersmeergebied.met dank en groet,Arend
Vanmiddag aangetroffen op braam langs sloot met veel riet, koninginnekruid, harig wilgenroosje, enz. Een prachtig insect om te zien, maar ik heb er geen naam voor.
Vanmiddag gezien bij geluidswal met diverse boomsoorten (els, wilg) en veel braam en brandnetel. Het vrouwtje heeft gele vlekken op zijden van borststuk en zwarte poten met gele strepen over dijen en schenen;helaas kon ik het mannetje niet van voren op de foto krijgen. [Libellen"vanm Europa"gebruikt...
Dag, dit is een beetje mosterd na de maaltijd en bovendien heb ik geen geluid opgenomen, heel dom, maar: tot onze verbazing hoorden wij de laatste zomerse weken een krekel op het balkon, in de blauwe regen, twee hoog, op IJburg. Op IJburg! Een primeur. De vraag is natuurlijk: wat doet zo'n Zuid-Fran...
Aan de Singel in Deventer aan een wilgenboom zag ik deze zwam zitten. Wat voor zwam is dit.
Welk minispinnetje heb ik hier met dat warrige net onder zich. Zit hier in elke struik
Deze zwam is volgens mij al ver weg maar ik wil toch graag weten welke soort het is. Gefotografeerd in een bos in Tilburg
Welke vlieg is dit. Gefotografeerd in Tilburg
Vanochtend deze bijzondere paddestoel gespot aan de voet van een grote esdoorn. Is het een giftige paddestoel? Even gezocht op het internet, geen afbeelding gevonden, die er ook maar enigszins op lijkt.