Welke microvlinder is dit?
Zou dit de Crambus pascuella kunnen zijn of de crambus silvella? Wat denken jullie?
Zou dit de Crambus pascuella kunnen zijn of de crambus silvella? Wat denken jullie?
Zou deze micro een kleine Zwartwitmot kunnen zijn? Of wat zou het anders kunnen zijn?
Wat is dit voor soort, en is het giftig als het groter wordt?noord Turkije, berggebied. Lengte misschien 15 cm. Grappige tekening op de kop, die ik bij eerdere slangen nooit heb gezien. 25-8-2018
Dit is geen vraag maar een opmerking (aanmerking...). Op vrijdagavond 24 aug. 2018 (TV-uitzending Vroege Vogels op Texel) werd beweerd dat de z.g. Hoge Berg het hoogste punt op Texel is. Drie weken geleden bij Professors op Pad van Omroep Max werd dat ook beweerd. Onzin!! Veel duinen op Texel zijn ...
vanmorgen om 11.30 uur genomen in een park in Apeldoorn-oost.welke vogel is dit ?
vanmorgen om 11.30 uur genomen in een park in Apeldoorn-oost.welke vogel is dit ?
van welke wants is dit een nimf naar ik vermoed?
Tijdens vlinderexcursie een week geleden aangetroffen op het Leersumse Veld. Heigebied met meertjes. Ik weet weinig van juffers, maar heb geprobeerd de juiste soort te vinden.
Deze hommel in juni gefotografeerd. Ik denk in een tuin in Waalre.Zou het de Weidehommel kunnen zijn?