vogeltje
Dit vogeltje gisteren gefotografeerd in Portugal.Wie weet wat voor vogeltje het is.
Dit vogeltje gisteren gefotografeerd in Portugal.Wie weet wat voor vogeltje het is.
Ik zag weer nieuwe -voor mij onbekende- bloemetjes in mijn tuin. Op stelen tot zo'n 30 centimeter . Los van elkaar. Bladeren beetje rond. In de half schaduw.Ziet er wel leuk uit, hoewel de bloemetjes zich niet uitbundig showen. Ik wil graag weten wat het is.
Laatst kwam ik dit vogeltje tegen op pad tussen weilanden en kanaal.Het vogeltje was vrij tam en hipte voor mij uit.Is dit een kanarie?
In een bak bij de theetuin in Eemnes, ik zal nog een foto plaatsen.
Hij staat tussen wilde bloemen op de rotonde aan het begin van Zeist.
Dit insect zat pardoes in de huiskamer. Lengte 4 á 5 cm.Alvast dank, Fam Geurts, Sittard
Gevonden gisteren op grote brandnetel naast houtsnipperpad bij sloot. Volgens mij een zweefvlieg en als ik naar de tekening op het achterlijf kijk, kom ik uit bij Syrphus ribesii [bessenbandzweefvlieg]. Is dat juist?Vriendelijke groet,Tjerk
Dit vogeltje fotografeerde ik in een bosrijke omgeving (N.Brabant)Zelf denk ik aan een grauwe vliegenvanger , is dit juist ?
Dit vogeltje fotografeerde ik in een bosrijke omgeving .Zelf denk ik aan een grauwe vliegenvanger , is dit juist ?