Welk vogeltje is dit ?
Dit vogeltje fotografeerde ik in een bosrijke omgeving (N.Brabant)Zelf denk ik aan een grauwe vliegenvanger , is dit juist ?
Dit vogeltje fotografeerde ik in een bosrijke omgeving (N.Brabant)Zelf denk ik aan een grauwe vliegenvanger , is dit juist ?
Dit vogeltje fotografeerde ik in een bosrijke omgeving .Zelf denk ik aan een grauwe vliegenvanger , is dit juist ?
Er staat er gans in onze plantenbak op het balkon.
Welke gans is dit?
Houten 8 mei 2018
Wim van Wezel
Hoe bijzonder is ons pimpelmezen nest?Dinsdagavond, 8mei, zagen wij de eerste twee jonge mezen uitvliegen rond 19.00uurWoensdagmorgen werd er weer volop gevoerd door de ouders, rond 9.00uur zag ik de volgende jonge mees uitvliegen. Hierna was ik weg tot 12.00uur bij thuiskomst zag ik opnieuw een jon...
Ik hoorde zojuist. 22.00 uur in de duinen van terschelling prachtige vogelgeluiden. Ik heb ze opgenomen. Hoe kan ik nu uitvinden wat het zijn ?
Vrgroet. hennyvh
In onze reuzenbies in de vijver zien wij zo'n twintig , volgens ons, libelles in wording. De eerste is al bijna volledig. Ze zijn volkomen bewegingloos en reageren niet op actie van ons. Klopt onze veronderstelling?
Welke spin is dit? 04-05-2018 in Dordrecht gespot.
Dit insect heb ik gefotografeerd in de heide in Zuid Limburg maar ik kan nietvinden welk insect het is.
Onderweg in het landschap van Friesland ( Boazum Sneek ) zag ik deze bloemetjes in de berm.