Email Wijzigen
Hallo,Als ik mijn email wil wijzigen bij het kopje "bewerk profiel", kan dat niet, het vakje email is grijs gekleurd en ik kan er niet in gaan staan. Weet iemand hoe je het wel aan kan passen?Alvast bedanktLuc Elshout
Hallo,Als ik mijn email wil wijzigen bij het kopje "bewerk profiel", kan dat niet, het vakje email is grijs gekleurd en ik kan er niet in gaan staan. Weet iemand hoe je het wel aan kan passen?Alvast bedanktLuc Elshout
Is er een reden bekend waarom dit voorjaar de (boeren)zwaluwen nog niet gearriveerd zijn in het oosten van ons land. Normaliter worden ze rond half april weer met veel plezier gesignaleerd, maar nu vliegen ze nog niet rond over het erf.
Goedemorgen sinds een paar weken hebben wij ik ons tuinhuisje in een grote bbq handschoen en hommel wat doet zo'n beestje daar? We laten hem uiteraard met rust. Maar hij vliegt steeds uit en komt weer terug! Kunnen we de handschoen wellicht beter in de tuin leggen? We zitten daar vaak te eten enz......
Komt mij bekent voor maar de naam...?Wie het weet mag het zeggen, ik heb mijn insectenboek nagekeken maar kon geen gelijkenis vinden.
Al en paar dagen zingt deze vogel, eenling, het hoogste lied. Mooie, heldere klanken. Wat is dit voor soort vogel? Hij heeft een soort kuifje dat een beetje uitsteekt.
welke roofvogel is dit ,heeft iemand de oplossingmvgr
Wie weet wat dit is.
hallo,ik zie op meerdere sites staan dat je huismussen jaarrond mag bijvoeren, zelfs als ze jongen hebben. Ze zouden het vogelvoer zelf opeten en voor de jongen insecten blijven zoeken. Toch zag ik vandaag dat ze met hun bek vol vogelvoer rechtstreeks richting hun nestlocaties vliegen.ik ben benieuw...
Er komen sinds kort (april) bijen in ons insect hotel, zij kruipen in holle bamboe stokken en maken de ingang dicht met een grijs substantie. Waarom doen ze dit?