Welke vogel is dit?
Weet iemand of dit een matkop, zwartkop of een juveniele is? Ze zitten bij mij in de tuin en zijn met z'n tweeën
Weet iemand of dit een matkop, zwartkop of een juveniele is? Ze zitten bij mij in de tuin en zijn met z'n tweeën
Mooie muisstille Windenergie.Jammer dat veel mensen onvoldoende over windenergie weten.Men denkt vaak alleen aan grote molens, maar bijna nooit aan sierlijke muisstille windturbines. Ideaal om in de bebouwde omgeving de lokale energie productie aan te vullen. Echt mooi voor op of bij je woonhuis....
Dag, elke nacht verdwijnen de vetbollen die ik de vorige dag heb opgehangen op ca 2 meter hoogte aan een boom. De boommarter in het filmpje uit 2013 (https://www.youtube.com/watch?v=4sxvuMVedvw) trekt 'm nog door het netje, maar onze dief neemt dat èn het plastic haakje mee. Welk dadersprofiel is d...
Zijn dit Kramsvogels?Vandaag, Nunspeet, stuk of 20.
Op 2017-10-04 in Dordrecht waargenomen eenZou dit een Vlekplaatbochelvlieg Megaselia lutescens kunnen zijn?Gr.Dirk
Kort geleden heb ik een zieke kastanjeboom omgezaagd. Op de stronken verschijnt nu een op oesterzwam lijkende paddenstoel, maar deze is duidelijk gesteeld. Aan de onderzijde witte lamellen, hoed minstens 10 cm breed. Welke soort is dit?
Weet iemand hoe dit vogeltje heet? Het is toch geen mus? Ook gezien op Schiermonnikoog.
Dit vogeltje vorige week gezien op Schiermonnikoog. Weet iemand hoe het heet? Door het tegenlicht helaas de kleur niet goed zichtbaar (geelgroenig?)
op een dode boswilg trof ik deze reeks paddenstoelen aan, zijn dit judasoren? zo niet wat is het dan? Aangetroffen in OosterlijkFlevoland