Onthoofd!!
Ik denk dat dit ooit een donkerbruine stuifzwam geweest moet zijn. Wat mij wel opviel is de omvang van dit gedrocht. Was 12 cm hoog en 6 cm doorsnee! Bovenop lag een hele laag met bruine poeder.
Ik denk dat dit ooit een donkerbruine stuifzwam geweest moet zijn. Wat mij wel opviel is de omvang van dit gedrocht. Was 12 cm hoog en 6 cm doorsnee! Bovenop lag een hele laag met bruine poeder.
Ik kom op de peperboleet uit. Afgaande op de kleur hoed en op de kleur en vorm van de buisjes. Hoop dat het nu eens gelukt is de juiste te benoemen.
Deze zomer gezien in de duinen , maar nog steeds twijfel ik er aan of dit een boomleeuwerik is of een andere vogel . Wie brengt opheldering .
deze witte beestjes zitten in een bonzai boompje (de ikea bonzai). Wat voor luis is dit (en wat kan ik er tegen doen)?
Ik weet het niet zeker, vindt hem nogal groot en rond voor een elfenbankje.
Half okt. gefotografeerd in 's-HertogenboschWie weet wat dit is?
Dacht eerst een mycena, daarna aan een collybia. (Ik zou haar gewoon tepelzwam noemen.)
Hallo Kan iemand mij vertellen of dit een rups of larve is. En hoe hij heet, hij is in de Amsterdamse Waterleidingen Duinen gefotografeerd.Alvast bedankt Agaat Mesman
Ik denk dat dit een kaaszwam is. De blauwe wellicht?? Ik twijfel omdat de bovenkant niet echt een duidelijke blauwe kleur heeft, wellicht door de schimmel bedekt.