Forum

Nieuwste vragen

welke schelpzwam ?

Afgelopen woensdag op een oude berk deze schelpvormige zwam zonder steel, althans hier zie ik hem niet. c.a. 5 cm groot, lederbruin met witte rand, plaatjes creme. Wie helpt me verder.GroetPiet

Welke paddenstoel is dit?

Al een tijdje ben ik aan het uitzoeken welke paddenstoel dit is.Ik twijfel tussen de dubbelgangerbundelzwam en de goudvliesbundelzwam.Of is het juist een heel andere paddenstoel? Heeft iemand het antwoord? Ik hoor graag reacties. Alvast bedankt!Met vriendelijke groet, Natasja...

Is dit een paddestoel?

Op zondag 1 oktober 2017 omstreeks 12:30 uur zag ik in het natuurgebied De Plateaux bij Bergeijk een knotsvormige structuur die in eerste instantie leek op een kraakbenig bot. Bij nadere inspectie leek hier toch sprake te zijn van een soort paddenstoel. Ik heb de structuur niet uit de grond getrokke...

Scimmel?

of vervuiling, Moeilijk ... Weet iemand wat dit koper-roest kleurige poeder-achtige .... is ?d.d. 20-08-2017. Rotterdam, stadstuin.

WESPENNEST

IS DAT EEN WESPENNEST VAN BLADEREN OF PAPIER GEVONDEN IN EEN BOOM IN CHEVREMONT KERKRADE BEGIN OKTOBERGROETEND P PLOUM