mevr. Ruijs
waarom laat natuurmonumenten evt. toe dat golfclub De Haar 750 bomen wil kappen om 9 holes meer aan te leggen?
waarom laat natuurmonumenten evt. toe dat golfclub De Haar 750 bomen wil kappen om 9 holes meer aan te leggen?
de mannetjesmerel ziet er goed uit, terwijl wij 12 augustus vreesden dat hij aan het heersende virus ten prooi was gevallen. Even kwam zijn vrouwtje nog, maar na een paar dagen bleef zij ook weg.Nu sinds een dag of 4 zijn ze allebei weer terug. De man ziet er goed uit, maar het vrouwtje ziet er zo '...
Dit groepje vogels zag ik afgelopen vrijdag (20-10) in de Kleine Noordwaard, in de Biesbosch. Waren ver weg, kon dus geen scherpere foto maken. Weet iemand welke vogel dit is?
Hoe heet deze vogel? Ook graag de wetenschappelijke naam.
deze zag ik op dood naaldhout. Wat is de naam?
Waargenomen op 16 okt. in boswachterij De Elzen in Dordrecht.Zowel grote als kleine exemplaren hadden deze tekening in de hoed.Kent iemand deze?
Deze kwam net als de stinkzwam uit een soort van ei. Lagen 6 stuks bij elkaar in weiland. (Dit de enige foto die ik daarvan heb.)
Dit beestje kwam een paar weken elke avond aanvliegen elke dag 1 eerst dacht ik dat het een vlo was maar die hebben geen vleugels het is bruinrood van kleur en ik vind het veel weg hebben van een vlo ik had het nog nooit gezien en het gekke is dat het kwam precies toen mijn bovenburen aan het verhui...
Of is het een vergroeide variant van iets?