Wat is er met dit eekhoorntjesbrood gebeurd?
Hier in de buurt staan al een paar jaar veel van dit soort misvormde boleten.Wat je ziet is een gespleten steel met links een heel klein hoedje.Weet iemand wat de oorzaak is?
Hier in de buurt staan al een paar jaar veel van dit soort misvormde boleten.Wat je ziet is een gespleten steel met links een heel klein hoedje.Weet iemand wat de oorzaak is?
Deze roofvogel gespot tijdens mijn vakantie in Macedonie. Wie kan mij zeggen welke vogel dit is?
Geprobeerd de naam van deze vogel te vinden op internet, maar nog niet gevonden. Wie kan me helpen?
Ik ben beslist geen vogelkenner, dus zou graag willen weten wat voor vogel dit is. Foto is deze zomer gemaakt in Noord Scandinavië.
Welke vlinder komt uit deze prachtige rups? Gevonden in Capelle aan den IJssel. Gefotografeerd 7 aug. jl.
Gevonden onder een beuk 29-9-2017
Welke zwanen zijn dit? Ik dacht eerst, wilde zwanen, maar die hebben gele snavels en dat hebben deze dus niet.
Welke soort zwanen is dit? Ik dacht eerst wilde zwanen, maar die hebben gele snavels en deze niet.
Plaats: Dennenbos Eiffel Duitsland.Langs bospad. Ik twijfel of het om een en dezelfde soort gaat. Stonden in een straal van 2 meter bij elkaar.