Koningmantel??
Nog een poging. (ondanks matige foto,met mobieltje)Plaats. Dennenbos op stronk van spar.
Nog een poging. (ondanks matige foto,met mobieltje)Plaats. Dennenbos op stronk van spar.
Deze heb ik twee jaar geleden op de foto gezet om dat ik ze heel bijzonder van kleur vond. Ik heb toen geen foto van de onderkant gemaakt. Stonden in dennenbos en is genomen op 1november 2016 Eiffel Duitsland. Hoop dat iemand mij kan helpen.
Dit kwam ik vanmorgen tegen in het bos.Iemand enig idee wat het is? Ook een schimmel / paddestoel op gras?Ik heb het nog nooit gezien.
deze "larve" zat afgelopen zondag op een rietblad in harderbroek
In de Hortsten in Wassenaar zag ik deze paddestoelen, in twee stadia kunnen fotograferen.De linker paddestoel is ongeveer 4 cm hoog en stond in een omgeving waar houtsnippers lagen, er is daar een houtzagerij op het terrein.De rechter paddestoel is ongeveer 6 cm hoog en stond op een halve meter van ...
Ik kom deze nergens tegen. Lijkt mij een knotszwam, maar de grijze is mijn inziens helemaal grijs.
Loofbos onder eikenboom. Zaten samen, en beide met korte steel ongeveer 1cm. Hoop dat de foto duidelijk is.
24 aug. 2016 gefotografeerd in Kanaalpark langs Maximakanaal 's-Hertogenbosch.Is dit een waterhoen of toch een andere soort?Misschien juveniel?
Wie weet wat dit is, een langsprietmot? Iets anders?