Frans uiltje?
Dit (uitje?) en zijn/haar familieleden kwam ons 's avonds vaak bezoeken in onze tent in Frankrijk.Ben benieuwd naar de naam
Dit (uitje?) en zijn/haar familieleden kwam ons 's avonds vaak bezoeken in onze tent in Frankrijk.Ben benieuwd naar de naam
Wat is de naam van dit mooie kevertje dat veel gelijkenis vertoont met een Afrikaans ritueel masker?
Heeft iemand een idee wat dit is? Er zat echt een mooie groene waas over heen. De foto is dus kleurecht. Maar geen dekschilden van torretjes of andere gegetenen.
Nogmaals een foto
Dit plantje kwam regelmatig voor in het gras in de Bourgogne.Ik vermoed dat het ook vaak in Nederland te zien is.Weet iemand de naam van dit plantje?Ik heb een (reeds half verdroogd) zaaddoosje meegenomen met de bedoeling de zaadjes hier uit te zaaien.Wat is de beste manier met succes op slagen: In ...
Deze foto hoort nog bij mijn vorige vraag Nu volop in bloesum
In voorjaar prachtige heerlijk ruikende witte bloesem een paar weken geleden bessen en bloesem Helaas weet ik de naam van de plant/struik niet.Heeft ook 2cm. lange doorns
Hoe heet dit bloempje? Eind augustus in de buitentuin van Artis.
Op mijn foto van de rivierkreeft kreeg ik ook meerdere reacties met felicitaties dat mijn foto te zien is in Natuur in Beeld....ik heb alleen geen idee waar ik dat kan vinden. Jullie weten dit vast wel.