Nog een vreemd insect....
Tegen het raam van ons app. in Barneveld trof ik gisteren dit insect aan. Houterig en stakerig..
Tegen het raam van ons app. in Barneveld trof ik gisteren dit insect aan. Houterig en stakerig..
Goedemiddag, Gisteren in de Oostvaardersplassen deze eend gefotografeerd.Welke is het?Groet,Rhodan
Deze cicade aangetroffen in het Raamdal op een rietstengel, 8 augustus j.l.Bosjes, water, riet. Gr. jan
In een getijdengebied langs de Nieuwe Maas trof ik deze plant aan. Mijn eerste reactie was: Oké een verwilderde zonnebloem. Maar het bevreemdt mij dat er meerdere bloemen uit één plant groeien. In mijn tuin is het altijd 1 bloem per stengel en dan nog zo'n 2,5 tot 3 meter hoog. Of is dit normaal...
Op een bramenblad zat dit kleine beestje, Is dit de larve van een of andere bladwesp? In Schaffelaarse Bos in Barneveld.
In Emmen zag mijn zus deze zwam op een afgezaagde eik...
In mijn tuin trof ik vandaag twee 'boleten' aan die open gegaan waren en een voor mij vreemde bloem geproduceerd van rode schuimachtige pijpjes die samen een soort kroon vormden van zo'n 8 cm groot. Voor mij iets geheel nieuws waar ik nieuwsgierig naar ben.Vindplaats Leeuwarden, stadstuin, datum 14 ...
In mijn tuin trof ik vandaag twee 'boleten' aan die open gegaan waren en een voor mij vreemde bloem geproduceerd van rode schuimachtige pijpjes die samen een soort kroon vormden van zo'n 8 cm groot. Voor mij iets geheel nieuws waar ik nieuwsgierig naar ben.Vindplaats Leeuwarden, stadstuin, datum 14 ...