Is dit het Huismoedertje?
Is deze nachtvlinder het huismoedertje of toch niet? Ik zag dat ze er nogal verschillend uit kunnen zien.
Is deze nachtvlinder het huismoedertje of toch niet? Ik zag dat ze er nogal verschillend uit kunnen zien.
Deze pop vond ik, maar wat meteen op viel is de kleur. Ik kan allerlei poppen vinden van lieveheerbeestjes, maar geen groene toch?
Hier nog een foto maar dan van gouden eieren. Ze zijn al leeg en ook op de Sint Pietersberg gemaakt. Ik snap dat het heel moeilijk is, maar ik ben gewoon nieuwsgierig. Als het niet lukt dan laat het maar.
Dit vogeltje zag ik bij een bosrand bij een plasje .Maar welk vogeltje is dit ?
Weet iemand waar deze eitjes van zijn, althans ik denk dat het eitjes zijn.Ook op de Sint- Pieterberg gemaakt.
Deze wants zag ik in Maastricht op de Sint Pietersberg. Al vanalles bekeken. Zou het de variabele Dwergschaduwwants kunnen zijn of de Alsem schaduwwants?
Welk insect is dit?
Deze Nimf vond ik hier op Kampina. Je zou meteen denken aan een Pyamawants, maar ik kan zo'n foto nergens terug vinden in de boeken en de websites?Is het dat toch of is het helemaal iets anders?
Welke spin is dit?