hannitsko Geplaatst op 23-02-2020 om 13:37 Ook vroeg, ik had ze nog niet gezien, leuke foto!gr. Hanneke
jokevandepoppe Geplaatst op 23-02-2020 om 11:12 Leuke kleurencombinatie !!In mijn tuin staan ze ook al...… leuk voor in een klein vaasje !!
Reacties (4)
De kleuren beginnen te komen, goede opname. Gr. Jan
Fraaie shot, hier nog geen druifje gezien !
gr Irma
Ook vroeg, ik had ze nog niet gezien, leuke foto!
gr. Hanneke
Leuke kleurencombinatie !!
In mijn tuin staan ze ook al...… leuk voor in een klein vaasje !!