hannitsko Geplaatst op 11-04-2020 om 23:19 Toevallig zag ik 2 dagen geleden ook deze struik. Mijn foto komt nog wel!Mooie bloem!!gr. Hanneke
Dina2014 Geplaatst op 11-04-2020 om 16:36 Wat een mooie bloeiende bloem, ruikt hij lekker? Gr. Dina2014
Reacties (4)
Toevallig zag ik 2 dagen geleden ook deze struik. Mijn foto komt nog wel!
Mooie bloem!!
gr. Hanneke
Mooie conische vorm, net een eitje
Wat een mooie bloeiende bloem, ruikt hij lekker? Gr. Dina2014
Staat er mooi op. Gr. Jan