Heeft het gevroren?

Profielfoto van jeanet1
jeanet1

Ik ga het zo bekijken, deze foto is van 28 december, dat was met de 29ste hier de laatste vorstnacht.

Blijf op de hoogte

Houd mij per mail op de hoogte van nieuwe reacties op deze foto.

Inloggen

Log in om te reageren

Inloggen

Nog geen account? Registreer je nu

Reacties (6)

Profielfoto van hannitsko
hannitsko

Mooie kleuren, bevroren gesuikerd!

gr. Hanneke

Profielfoto van JancoGrave
JancoGrave

Staat er mooi ijskoud op. Gr. Jan

Profielfoto van jacqueline_gerhardt
jacqueline_gerhardt

Laat maar komen die vorst; ik heb dat liever dan dat grauwe, miezerige weer. Is ook fotografisch gezien leuker ;)

M.vr.gr. Jacqueline.

Profielfoto van Sjoerd 52
Sjoerd 52

Koud hoor .

Profielfoto van meeney
meeney

Mooi !

gr. Irma

Profielfoto van petjoe
petjoe

Deze hebben we gelukkig al, en wat een Beauty

l.gr.Petjoe

Upload en deel je foto's

Foto uploaden

Meer van deze fotograaf

meer foto's