jacqueline_gerhardt Geplaatst op 20-01-2020 om 15:31 Laat maar komen die vorst; ik heb dat liever dan dat grauwe, miezerige weer. Is ook fotografisch gezien leuker ;)M.vr.gr. Jacqueline.
Reacties (6)
Mooie kleuren, bevroren gesuikerd!
gr. Hanneke
Staat er mooi ijskoud op. Gr. Jan
Laat maar komen die vorst; ik heb dat liever dan dat grauwe, miezerige weer. Is ook fotografisch gezien leuker ;)
M.vr.gr. Jacqueline.
Koud hoor .
Mooi !
gr. Irma
Deze hebben we gelukkig al, en wat een Beauty
l.gr.Petjoe