P.S. dank voor de tip betr. Amerikaanse sering ... vandaag was de knop helemaal open en de bloem lijkt inderdaad precies dezelfde, alleen kleiner, denk ik en ook de bladnerf lijkt anders. het plantje staat nog geen jaar ook. Ga nog een foto plaatsen en Forum vragen. dank, - - .groet
Reacties (3)
Feestelijk begin ..
P.S. dank voor de tip betr. Amerikaanse sering ... vandaag was de knop helemaal open en de bloem lijkt inderdaad precies dezelfde, alleen kleiner, denk ik en ook de bladnerf lijkt anders. het plantje staat nog geen jaar ook. Ga nog een foto plaatsen en Forum vragen. dank, - - .groet
Valt zo wel op, goede opname. Gr. Jan
Die staat heel mooi te zijn !!