hannitsko Geplaatst op 27-02-2020 om 12:49 In Zeist toch nog even winter. krokussen in de sneeuw, zo hoort het toch eigenlijk!gr. Hanneke
Reacties (3)
Staat er goed op. Gr. Jan
In Zeist toch nog even winter. krokussen in de sneeuw, zo hoort het toch eigenlijk!
gr. Hanneke
Gezellig, hier in Werkhoven geen sneeuw gezien