hoe kan het dat deze krokus zo vermeerdert als je hem in de tuin of in het gras hebt staan. Ik heb er nooit een zaadje aan kunnen ontdekken. Of gaat het via kleine bolletjes aan de moederbol? Maar hoe verspreiden ze dan?
Gekochte krokusbolletjes -de oranje/gele of de lila en paarse- doen dat niet (voor ze zelfs niet uit de grond worden gepikt door de vogels of als vers bloemetje opgegeten).
Dit was een discussie vanochtend onder de koffie met een tweetal vriendinnen.
Reacties (28)
de boerenkrokus toch?
hoe kan het dat deze krokus zo vermeerdert als je hem in de tuin of in het gras hebt staan. Ik heb er nooit een zaadje aan kunnen ontdekken. Of gaat het via kleine bolletjes aan de moederbol? Maar hoe verspreiden ze dan?
Gekochte krokusbolletjes -de oranje/gele of de lila en paarse- doen dat niet (voor ze zelfs niet uit de grond worden gepikt door de vogels of als vers bloemetje opgegeten).
Dit was een discussie vanochtend onder de koffie met een tweetal vriendinnen.
Heeft iemand een antwoord?
Van harte met de plaatsing. Gr. Jan
Leuk! Vandaag in Natuur in Beeld...Pf.
En nu te zien in Natuur in Beeld. Gefeliciteerd.
vrgr Annelies V.
Parapluutje of toch een parasol?
Leuke foto.
vr. gr. Anneke
Gefeliciteerd met de plaatsing in Natuur in beeld !!!
Krokusjes met 2 verdiepingen haha !
Leuk dat je foto werd geplaatst in de Nwsbrief van vandaag, gefeliciteerd !
gr Irma
Leuke foto!
Sterke Krokussen, Gefeliciteerd Jeanet.
vr.gr.sjani
Een prachtige Ponskrokus, bijzonder mooi.
van harte
l.gr.Petjoe
Van harte Jeanet met een Mooiste, mooie foto van de lentebode!
Leuke foto! Van harte met de mooiste.
grt. Corine
Van harte met deze mooiste. Gr. Jan
Prachtig sterk beeld Jeanet! Proficiat!
En natuurlijk van harte met de mooiste.
Een schitterend plaatje Jeanet.
Zie je hoe sterk ze zijn !!!
gefeliciteerd met deze mooie Mooiste !!
En nu van harte met deze mooiste Jeanet!
gr. Hanneke
Goed gezien en gefotografeerd. Gefeliciteerd.
vrgr Annelies V.
Proficiat met deze mooiste!
Leuke waarneming! Van harte met deze Mooiste!
gr.Henny
Fraaie serie en gefeliciteerd met deze Mooiste !
gr Irma
leuke foto
van harte. vr gr
Goed gespot, goede serie. Gr. Jan
Ja, ze laten zich door niets weerhouden, leuk!!
gr. Hanneke