ansbissels Geplaatst op 10-02-2020 om 08:41 Heel mooi met die lichtval en die schaduwen. Goed gezien.
Reacties (7)
Ziet er fraai uit zo
Gr sam
Lekker in de zon. Gr. Jan
Mooi met het licht in de bloemen !!!
Mooi Jeanet...
gr.Henny
Heel mooi Jeanet
Hèle mooie ...Jeanet.
Grtzz Harry