barky Geplaatst op 28-05-2020 om 01:25 Prachtig! Complimenten voor de gemeente Zeist dat ze ook wilde bloemen laten staan.vrgr Annelies V.
Reacties (3)
Waar niet. Gr. Jan
Prachtig! Complimenten voor de gemeente Zeist dat ze ook wilde bloemen laten staan.
vrgr Annelies V.
Feestje in de berm !!