Esther Kobussen Geplaatst op 24-05-2020 om 20:53 En dat er nog maar veel mag vallen! Levert jou ook weer mooie foto's op. Gr. Esther
Reacties (6)
Prachtig die bellen onderaan het blad
l.gr.Petjoe
Mooi nat.
En dat er nog maar veel mag vallen! Levert jou ook weer mooie foto's op.
Gr. Esther
Niet erg, hard nodig in de natuur, goede opname. Gr. Jan
Geeft de foto iets extra's !!
Gr Willeke