JancoGrave Geplaatst op 26-02-2020 om 17:25 Nu maar hopen dat de winter weg blijft, goede opname. Gr. Jan
petjoe Geplaatst op 26-02-2020 om 06:57 Ja heerlijk fris groen, dat is toch wel mijn lievelings jaargetijde .l.gr.Petjoe
Reacties (5)
Lekker fris, heel mooi !!
Mooi jong, en met mooie rustige achtergrond!
gr. Hanneke
Nu maar hopen dat de winter weg blijft, goede opname. Gr. Jan
Goeie shot Jeanet
gr Irma
Ja heerlijk fris groen, dat is toch wel mijn lievelings jaargetijde .
l.gr.Petjoe