hannitsko Geplaatst op 11-04-2020 om 23:21 Ik houd afstand en buiten het boodschappen doen zie ik geen mens!Jij ook goede dagen en blijf gezond!!gr. Hanneke
Reacties (7)
Jullie ook fijne dagen en een pracht van een opname. gr
Dank en van wat er nog van rest ook voor jou goede dagen
Mooie wens Jeanet !!
Jij ook fijn Paasweekend !!
Thanx, Mooi
Ik houd afstand en buiten het boodschappen doen zie ik geen mens!
Jij ook goede dagen en blijf gezond!!
gr. Hanneke
Zal ik doen Jeanet, prettige dagen, Gr. Jan