jacqueline_gerhardt Geplaatst op 17-04-2020 om 00:23 Heerlijke lentepracht. Ik heb een siervorm hier in de tuin staan. Altijd een genot om naar te kijken. Jammer dat het maar zo kort duurt.M.vr.gr. Jacqueline.
Reacties (2)
Tjokvol bloemen nu, heel mooi!!
gr. Hanneke
Heerlijke lentepracht. Ik heb een siervorm hier in de tuin staan. Altijd een genot om naar te kijken. Jammer dat het maar zo kort duurt.
M.vr.gr. Jacqueline.