harryh Geplaatst op 18-03-2020 om 23:25 Leuk ...deze Ribes...en ook de andere bloemfoto`s , een bloemetje doet het altijd weer goed.Nog bedankt voor de leuke reacties ...Jeanet.Grtzzz Harry
Reacties (4)
Ze bloeien in volle glorie, heel mooi !!
Staat er goed bij. Gr. Jan
Mooi Jeanet en ook de ganzen
gr Irma
Leuk ...deze Ribes...en ook de andere bloemfoto`s , een bloemetje doet het altijd weer goed.
Nog bedankt voor de leuke reacties ...Jeanet.
Grtzzz Harry