petjoe Geplaatst op 24-03-2020 om 14:53 Bijzonder mooi, ik heb ooit ergens gelezen dat ze in de buik van Ötzi (de oostenrijkse mummie) resten van de sleedoornbessen hebben gevonden, ik weet niet of die daar dood is gegaan.l.gr. Petjoe
Reacties (5)
Steekt mooi af tegen die blauwe lucht!
gr. Hanneke
Mooi in beeld gebracht. Gr. Jan
Bijzonder mooi, ik heb ooit ergens gelezen dat ze in de buik van Ötzi (de oostenrijkse mummie) resten van de sleedoornbessen hebben gevonden, ik weet niet of die daar dood is gegaan.
l.gr. Petjoe
Fier de koppies in de wind.