JanetBos Geplaatst op 28-01-2020 om 22:50 Mooi hé. Sneeuwklokjes. En de krokusjes staan er ook mooi op.Zo tussen de bladeren zie je heel erg goed dat de lente (dus) toch wel komt. Janet
pieterbj Geplaatst op 28-01-2020 om 12:08 Zo Jeanet al krokussen en sneeuwklokjes … wat leuk > door het waardeloze weer kom ik nauwelijks buiten > heb ze zelf dus nog niet gezien.groet, pieter
Reacties (7)
Mooi hé. Sneeuwklokjes. En de krokusjes staan er ook mooi op.
Zo tussen de bladeren zie je heel erg goed dat de lente (dus) toch wel komt.
Janet
Hier nog niet gezien. Gr. Jan
Je bent echt al in de lente mood ! Mooie foto
gr. Irma
Leuk winters plaatje. gr. Jan
Zo Jeanet al krokussen en sneeuwklokjes … wat leuk > door het waardeloze weer kom ik nauwelijks buiten > heb ze zelf dus nog niet gezien.
groet, pieter
Mooie foto,s van de lente bloemen. Gr.Dina2014
Mooie serie Jeanet.