jokevandepoppe Geplaatst op 02-02-2020 om 19:00 Ongelooflijk he, begin februari, laten we er maar 'gewoon' van genieten dan !!Prachtig Jeanet !!!
meeney Geplaatst op 02-02-2020 om 16:41 En heel mooie serie in Lente sfeer, ongelooflijk die bloesem !Gr Irma
Reacties (7)
Ongelooflijk he, begin februari, laten we er maar 'gewoon' van genieten dan !!
Prachtig Jeanet !!!
Mooie opname. Gr. Jan
Mooi hoor....! ik zie dat hier nog niet...
gr.Henny
En heel mooie serie in Lente sfeer, ongelooflijk die bloesem !
Gr Irma
Prachtige bloesem foto's Jeanet!!
gr. Hanneke
Mooie serie Jeanet!
vrgr Annelies V.