ansbissels Geplaatst op 20-03-2020 om 07:55 Prachtig zijn ze Jeanet. Je hebt er weer een mooie serie van gemaakt.
harryh Geplaatst op 20-03-2020 om 00:25 Heel mooi Jeanet , ik heb deze òòk in mijn tuintje in wit, blauw , en roze ...Grtzzz Harry
Reacties (5)
Mooie bloemenserie, Jeanet.
Mooie serie
gr Irma
Wow en nog wel een heel veld vol prachtig zeg.
l.gr.Petjoe
Heel mooi Jeanet , ik heb deze òòk in mijn tuintje in wit, blauw , en roze ...
Grtzzz Harry