een beetje veel.....

Profielfoto van snorri
snorri

Tijdens een wandeling in de bossen bij Garderen kwamen we deze boomstam tegen. ik heb nog nooit zoveel soorten op een stam gezien.

Blijf op de hoogte

Houd mij per mail op de hoogte van nieuwe reacties op deze foto.

Inloggen

Log in om te reageren

Inloggen

Nog geen account? Registreer je nu

Reacties (4)

Profielfoto van Hennepen
Hennepen

Mooie waarneming!!

Profielfoto van marijke_scheffer
marijke_scheffer

Prachtig

Ja het zijn er veel dit jaar vr. groet Marijke

Profielfoto van hannitsko
hannitsko

Heel veel, leuk.

Profielfoto van tjerknawijn
tjerknawijn

Leuke opname! Soms is de rijkdom overweldigend.

Upload en deel je foto's

Foto uploaden

Meer van deze fotograaf

meer foto's