meeney Geplaatst op 13-04-2020 om 11:04 Leuk om zo wakker te worden. Leuk zo in tegenlicht.Fijne serie wederomgr Irma
Reacties (5)
Daar wil je wel wakker voor worden !!!
Leuke opname(s). Gr. Jan
Heel leuk Jeanet, zo met het tegenlicht.
Zo’n wekker wil ik ook
l.gr.Petjoe
Leuk om zo wakker te worden. Leuk zo in tegenlicht.
Fijne serie wederom
gr Irma