Grote bonte specht (vrouw)

Profielfoto van jeanet1
jeanet1

Vanmorgen was het vrouwtje op ons balkon om 5:45 uur, de sparappel was zo goed als leeg, maar in de pindakaaspot in de korf en op het balkon was genoeg te vinden.

Blijf op de hoogte

Houd mij per mail op de hoogte van nieuwe reacties op deze foto.

Inloggen

Log in om te reageren

Inloggen

Nog geen account? Registreer je nu

Upload en deel je foto's

Foto uploaden

Meer van deze fotograaf

meer foto's