Vanmorgen 6:30 uur, veel lawaai, ik keek door het raam en zag op 6m afstand op mijn balkon de grote bonte specht aan de sparappel, gevuld met vogelpindakaas, balanceren.
De telefoon genomen en wat foto’s door het raam genomen, erg ingezoomd, dus niet scherp, maar wel leuk.
Lees meer
Reacties (7)
Toch heerlijk om zo wakker gemaakt te worden !!
Leuke collage heb je ervan gemaakt.
Dat is een leuk stripverhaal geworden !!!
Vr.gr.
Vrgr Annelies V.
Leuke gebeurtenis!!
gr. Hanneke
Leuke collage van deze bezige "bij". Gr. Jan