Grote bonte specht

Profielfoto van jeanet1
jeanet1

Vanmorgen 6:30 uur, veel lawaai, ik keek door het raam en zag op 6m afstand op mijn balkon de grote bonte specht aan de sparappel, gevuld met vogelpindakaas, balanceren.
De telefoon genomen en wat foto’s door het raam genomen, erg ingezoomd, dus niet scherp, maar wel leuk.

Blijf op de hoogte

Houd mij per mail op de hoogte van nieuwe reacties op deze foto.

Inloggen

Log in om te reageren

Inloggen

Nog geen account? Registreer je nu

Reacties (7)

Profielfoto van meeney
meeney

Toch heerlijk om zo wakker gemaakt te worden !!

Leuke collage heb je ervan gemaakt.

Profielfoto van jokevandepoppe
jokevandepoppe

Dat is een leuk stripverhaal geworden !!!

Profielfoto van ben_ii
ben_ii
Mooie collage van deze snoeper gemaakt.

Vr.gr.
Profielfoto van barky
barky
Het is wel leuk opstaan met zo'n balkonbezoeker. Mooie serie!
Vrgr Annelies V.
Profielfoto van ansbissels
ansbissels
Het is inderdaad erg leuk om te zien hoe ie erbij hangt.
Profielfoto van hannitsko
hannitsko

Leuke gebeurtenis!!

gr. Hanneke

Profielfoto van JancoGrave
JancoGrave

Leuke collage van deze bezige "bij". Gr. Jan

Upload en deel je foto's

Foto uploaden

Meer van deze fotograaf

meer foto's