jokevandepoppe Geplaatst op 04-05-2020 om 09:31 Dit lijkt me een spreeuw !!Mooi genomen op het paaltje !!
jacqueline_gerhardt Geplaatst op 02-05-2020 om 15:11 Ik denk dat er iets in de lucht vliegt wat hij in de gaten moet houden ;)M.vr.gr. Jacqueline.
Reacties (5)
Dit lijkt me een spreeuw !!
Mooi genomen op het paaltje !!
Het is volgens mij een Spreeuw Jeanet.
Ik denk dat er iets in de lucht vliegt wat hij in de gaten moet houden ;)
M.vr.gr. Jacqueline.
Misschien de omgeving scannen ??
In afwachting op..... goede opname. Gr. Jan