Ik kreeg ook als reactie van iemand de opmerking dat de sperwer wellicht in de ren was gedoken om mussen te vangen die op het kippenvoer waren afgekomen.
En ja, Ingrid, ik heb de sperwer na de foto vrijgelaten, Ze vloog ongeschonden de lucht in, haar of zijn vrijheid tegemoet.
Ja volgens mij een sperwer!
Prachtige vogel. Toch zeker gauw weer losgelaten?!? Meestal vangt hij zangvogels.
Kippen zijn wel erg groot als prooi! Gr. Ingrid
Reacties (6)
Ik kreeg ook als reactie van iemand de opmerking dat de sperwer wellicht in de ren was gedoken om mussen te vangen die op het kippenvoer waren afgekomen.
En ja, Ingrid, ik heb de sperwer na de foto vrijgelaten, Ze vloog ongeschonden de lucht in, haar of zijn vrijheid tegemoet.
Ja als het geen grote kippen zijn lust deze sperwer best wel een kippetje,
hopelijk is hij met de schrik vrij gekomen.
Gr Matty
Och, goed dat je het ontdekt hebt.
mooi gevonden
gr. hans
Hopelijk heeft hij er niets aan over gehouden.
Prachtige vogel. Toch zeker gauw weer losgelaten?!? Meestal vangt hij zangvogels.
Kippen zijn wel erg groot als prooi! Gr. Ingrid