petjoe Geplaatst op 16-03-2020 om 21:52 En wat een prachtige krop,leuk en wat een veelzijdige foto’s maak jij toch Jeanet l.g.Petjoe
Reacties (5)
Zeer parmantig, mooi gevangen. Gr. Jan
Macho !!
Fraaie serie weer
gr Irma
Kijk nou, die heeft de lente in zijn bol, leuk !!
Parmantig!
En wat een prachtige krop,
leuk en wat een veelzijdige foto’s maak jij toch Jeanet
l.g.Petjoe