jacqueline_gerhardt Geplaatst op 22-03-2020 om 14:53 Fraaie foto. Ik vind het altijd imposante vogels. Doordat hij/zij een beetje in de schaduw staat is het verenpak goed te zien en ja, dat moet goed onderhouden worden en dan komt die lange nek zeker van pas.M.vr.gr. Jacqueline.
Reacties (3)
Mooie opname met die licht/donker partijen.
Mooi, in goed licht 'gepakt' !!
Fraaie foto. Ik vind het altijd imposante vogels. Doordat hij/zij een beetje in de schaduw staat is het verenpak goed te zien en ja, dat moet goed onderhouden worden en dan komt die lange nek zeker van pas.
M.vr.gr. Jacqueline.