Welke microvlinder is dit?
Zou deze micro een kleine Zwartwitmot kunnen zijn? Of wat zou het anders kunnen zijn?
Zou deze micro een kleine Zwartwitmot kunnen zijn? Of wat zou het anders kunnen zijn?
van welke wants is dit een nimf naar ik vermoed?
Tijdens vlinderexcursie een week geleden aangetroffen op het Leersumse Veld. Heigebied met meertjes. Ik weet weinig van juffers, maar heb geprobeerd de juiste soort te vinden.
Deze hommel in juni gefotografeerd. Ik denk in een tuin in Waalre.Zou het de Weidehommel kunnen zijn?
Deze wants zag ik in juni in een vlindertuin in Waalre. Nou dacht ik aan een Bessenschildwants maar ik kan dat geel puntje wat hij zou moeten hebben niet zien. Is hij het dan toch of niet?
Zou dit een nimf van de aardappelprachtblindwants kunnen zijn?
Zou dit de veldhommel kunnen zijn? In juni gefotografeerd in een tuin.
Dit insect ook in juni gefotografeerd. Ik dacht eerst een zweefvlieg, maar hij heeft teveel haar denk ik, maar wat dan?
Dit insect zag ik in juni op een korenbloem zitten.Waar valt hij onder? Hommels, zweefvliegen of toch wat anders?
Het belangrijkste kenmerk van een geleedpotige is z’n uitwendig skelet waarvan de poten een aantal gewrichten hebben. Ze vormen de grootste groep van het dierenrijk en je kan ze overal vinden. Onder de geleedpotigen vallen onder andere insecten, spinnen, kreeften en duizendpoten.